ååh jag vill TRÄNA!

Nu har alla ätit, och det ska strax bli fika som består av kakor, glass, te och kaffe.
När alla hade ätit färdigt kom det några fler, haha. Pappa hade tydligen träffat sin jobbar kompis och hans son på kanotis och bjudit in dom , så det var bara för mig och mamma att in och kolla om det fans något mer att äta, tillslut lyckades vi hitta lite till, hehe.
Det blev ingen träning för min del idag tyvärr, men vi tyckte att det var bäst om jag vilade idag och började köra imorrn istället, så att det är mindre chans att jag blir igen. så där är vi nu!

Nu ska jag gå och vara lite social!


En av mina absoluta favorit bilder från "foto-rundan" dagen efter midsommar!





Kommentarer
Postat av: johanna

det lät inte helt fel med smultron må jag säga:)

2009-06-21 @ 19:07:50
URL: http://jnordstrom.blogg.se/
Postat av: Olivia

Kul med gäster! :)

SV: visst var det :P haha. Men idag har jag varit i stan med några kompisar & fikat, själv? :)

2009-06-21 @ 19:47:38
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0