And so the Lion fell in love whit the lamb ♥

Hejsan alla Lippie älskare!

Hoppas ni har det bra, det har iaf jag! Om man är bäst så har man det väl bäst oxå ?? eller?

Min kusse kom förbi nyss och sa hej! nu är han ute på tomten & hjälper brorsan med nått!
Har rpecis kollat på Twilight! Mina bästa repliker är,Bella: "how old are you?" Edward"17" Bella :"how long have you bin 17" och så svarar Edwars "A while" och sen är det när Edward säger " And so the Lion fell in love whit the lamb" <3 ååh jag är käääär! Haha, nu förstörde jag för alla er som inte sett Twilight!, Inte för jag bryr mig! haha!
var nyss ute & kollade posten, och sims 3 har INTE kommit än! JAG BLIR GALEN!!! men det kan komma imorrn, på måndag elelr tisdag, jag hoppas på seanre idag elelr imorrn!, men jag säger ju till när jag får det, för jag VET att ni vill veta det!

Aja, nu ska jag kika lite bloggar tror jag!

I know you will miss me, men vi hörs ju snart!
Puss & Kram♥
Lippie

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: vad trevligt!

2009-06-04 @ 12:00:32
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0