Det är sååå jobbigt när datan krånglar!

Har suttit och gjort design jätte länge nu, och är nöjd med den och allt, men när man ska spara den i PS så står det att den inte kunde spara pågrund av ett program error!!! Blir så irriterad på saker när dom inte funkar!! Ska fråga pappa hur man gör senare.

För ett tag sen var jag och åt glass och kakor, det var super gott =) men nu har iaf gästerna gått hem.
Kom på att jag måste gå till kaninerna och katterna som vi idag blev vakter till också, ni vet, man måste ju ta sitt annsvar för sina djur som man vaktar, hehe.


Kommentarer
Postat av: johanna

maryland kakor är inte fel heller;) vad gör du?

2009-06-21 @ 20:52:26
URL: http://jnordstrom.blogg.se/
Postat av: johanna

lite söta är dom allt;)

åh va gott!! jag vill också ha vafan, hihi. jag har nyss varit ute och gått, nu ska jag se lite på tv. kram

2009-06-21 @ 21:45:39
URL: http://jnordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0