Godnatt!

Har precis lagt upp mitt akvarium på blocket för 500:-, om nån som läser min blogg är intresserad så kan ni bara mejla till [email protected] kommentera gärna till mig innan ni mejlar, så att jag vet!

Imorrn ska jag "jobba", mamma ska laga maten till kanotskolan, och jag ska hjälpa till, men men, vad gör man inte för pengar...
Men som tur är börjar jag vid 10 och slutar vid typ 1/halv 2 nån gång, så det är inte så jobbigt!
Men för att inte vara trött imorrn så kan det vara bra att snart gå och lägga sig! men känner jag mig själv rätt så kommer jag nog ligga uppe och läsa halva natten! haha, det är bland det mysigaste jag vet!


visst fick jag fina blommor på avslutningen!

See ya tomarrow!



Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej Frida!

Tack för "inbjudan" Jag fick att komma till dig efter skolavslutningen men jag kunde tyvärr inte följa med :( Jag saknar dig och alla andra, du är en av dem jag kommer sakna mest under sommaren för du gör alltid mig så glad! :D

Men jag måste bara fråga en sak, sen när vill du ha silicon bröst??

Ha det bäst i sommar! /M. <3

2009-06-15 @ 07:22:30
Postat av: Michelle

Du hade kommenterat det på en annan tjejes blogg!

2009-06-15 @ 10:23:29
URL: http://piixiie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0