Hann med ett till!

vi skulle ju åka direkt efter skolan, men det blev inte så, mamma var inte rikitgt färdig med Eriks papper!
men vi ska snart åka!

Idag hade i bara 3 lektioner! hur skönt som helst! började halv 10 & slutade 20 i 1!!! =) =) alltså gick vi bara i skolan i 3 timmar & 10 min!!
GUD vad jag är hungrig, ska nog gå & äta lite nu!
Men först vill jag bara påminna om tävlingen jag har här på bloggen, (läs i nått inlägg innan detta!) du kan somsafr vinna ett nagellack från Makeup-store + ett från depend!
Men somsagt, om du vill vara med så är det bara att läsa i inlägget innan!!

Vi hörs kanske senare, annars imorrn!

Love you!
L-licious!


Kommentarer
Postat av: Emelie

svar: du verkar ju ha en riktigt rolig vecka ju :D jag tycker att det ska bli lite läskigt att sluta skolan :P hahanu får man stå på egna ben liksom!

2009-06-08 @ 23:26:29
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0