Har handlat lite nödvändiga saker till midsommar!

Har varit nere på stan ett tag nu, jag köpte strepsils för mitt hals ont och sen lite saker till midsommar!
Okej nu har jag en fråga till alla er som jag hörde nån på stan fråga sin kompis:
Vad tycker ni är viktigast, en vit jul eller en solig midsommar? (ni får inte ta båda!)
Imorrn ska jag, mamma, pappa och Emmie ut med min farmor och farfars båt, till en klubbholme som heter "Utterholmen". Det ska bi roligt att få med sig en kompis ut i år, annars kan det lätt bli tråkigt!
Det skulle tydligen bli fint där ute imorrn, till skillnad från här i Vaxholm, regn, regn och ännu med regn!
Det enda jobbiga kan bli vad man ska ha på sig, med det visar sig väl när man packar, nån klänning antar jag!
Nu ska jag kika runt lite på nätet!


Nehepp, bilderna går visst inte att lägga upp nu heller!



Kommentarer
Postat av: Deniz

en vit jul!!!!

2009-06-19 @ 22:18:52
URL: http://deniz.liebert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0