Har tränat och ska snart på middag!

Har precis kommit hem från att ha tränat! körde inte alls hårt för jag har ju ont i halsen =( men men, körde med Martin, en lite mindre kille i lilla gruppen, hittade på ett eget program till honom så att han fick ta i massor! själv låg jag bara och små paddlade lite....
Jag skulle ju ner & köpa ett block och lite pennor och sånt, så vi åkte ner till Vaxholm bokhandel, där hade dom en som var fin, men inte som jag ville ha den, så jag åkte med mamma in till anrninge, fast besluten om att jag var tvungen att hitta en idag! vi gick in i 2 affärer, men det fans ingen! så vi åkte tillbaka till vaxholm och köpte den första, haha, ibland är jag bara onödig!
Snart ska vi in till våra grannar och äta middag och få instruktioner om deras kaniner som vi ska passa tills på tisdag nästa vecka, dm är sååå söta! speciellt den minsta!
Imorrn ska jag vara med Klara också, vi får se vad vi hittar på! men nu ska jag sminka mig! hörs senare!


rosa block med vitt mönster, en rosa/svart stift penna, en rosa tusch + 4 paket 0.7 stift (jag är onödigheten själv!)




Hörs senare darlings♥


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0