I feel..... emty ??

Hejsan!

Seriöst! Jag känner mig så jävla... tom?? jo, men faktiskt! det har varit skolavslutning, och det känns som om man inte kommer träffa kompisarna på 10 veckor nu! men jag vet ju att jag kommer träffa vissa iaf!!! men fattar ni hur jävla mycket jag kommer sakna dom jag inte kommer träffa, som t.ex Lisa!! jag kommer seriöst dööö!!! men men, det löser sig, jag bara känner mig allmänt deppig, är det normalt på skolavslutningsdagen?? nej, förmidligen  inte, men så är ju inte jag helt normal heller.... hehe... det beror fömidligen delvis på vädret också, jag blir alltid lite extra deppig när det är, och ska vara dåligt väder ett tag nu! =( buhuuuu.

Aja, just nu känner jag för att gör nått... jag vet inte, vettigt typ!!!! asså nått kreativt!! ( men lyssna bara på mig! jag har slutat skolan, och jag vill gör nått kreativt, nått som ger nått, det KAN inte vara normalt ) , fast sammtidigt känner jag också för att krypa upp i en skön soffa, med ett glas oboy och en kanelbulle och bara myyyyyyysa! kanske ska göra det, jag vet, mycket onyttigheter idag, MEN till mitt försvar så är det skolavslutning, och just nu så ORKAR jag verkligen inte bry mig!

Men innan jag ska göra det fick jag ett såkallat "uppdrag" av min bror, skulle skriva in kanotskole listorna på word & excel!

Det blir nog bra!

Vi hörs senare!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Deniz

Vem är Lisa?

Hon stavas Liza, om det är hon du menar såklart.



Ha en braaaa dag!!!

:D Ses <33

2009-06-13 @ 16:13:48
URL: http://deniz.liebert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0