Im going out!

Hej på er alla gullungar!

Har varit på Student mottagning, vistt var min oufit snyggast i världen!, såklart den var,d et är ju jag som har den på mig! <3, iaf, nog snackat om mig, (jag vet, men man kan inte snacka, om mig HELA tiden, ni får klara er). Ska gå ut med Emmie nu, vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men det blir väl nått kul antar jag.

JUST det, kom på att det är nationaldagen idag, så nu tycker jag att ni alla ska säga grattis på nationaldagen till mig då!, så säger jag grattis till er mina sötnosar!
Aja, längta inte ihjäl er efter mig medans jag e borta bara, vi hörs senare eller imorrn!

I know you will miss me, men vi hörs senare!
Puss & Kram♥
Lippie


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, mm. Fattiga små fjortisar har säkert råd med shampoo + balsam som kostar runt 700kr tillsammans.. ;)

2009-06-06 @ 20:26:37
URL: http://johannamansson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0