Jag älskar solen ♥

Har varit nere vid kanothuset ganska länge nu. Fotade slut på alla min kamera-batterier ,så nu hoppas jag att det går att lägga upp lite bilder! Men visst är det skööönt att det är sol nu!!!♥
Där nere träffade vi mammas och pappas kompisar som snart ska komma upp på lunch(??)
vid 6 tiden ska jag nog träna, får se hur jag känner mig. Har iaf fått tillbaka rösten nu!!! =)

En sak bara, om ni tycker att jag ska skriva mer/mindre om något, eller kanske börja/sluta skriva om något så SÄG TILL!!!! Flr det är ju ni som läser min blogg som vet vad ni tycker är roligt att läsa om, så släng iväg en liten kommentar om vad ni tycker jag ska förbättra i bloggen, så ska jag lösa det!
Nu ska jag pröva lägga upp lite bilder!


(det gick!!!! =))  Emmie posar på bryggan, (dagen efter midsommar)


Kolla vilken fin bild! =)

Nu gick det inte med fler bilder =(

Nu ska jag antingen fixa en ny design, eller gå ut och plocka massor med smultron, jag tror det blir det sisst nämna, då kan jag passa på att få lite färg också! =)
Hörs senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0