Jag är en musiknörd!

vaknade vid halv 9, låg och lyssnade på musik i en halvtimma, haha,musiknörd? haha.
Har duschat och gjort mig iordning och ska snart gå ner till kanotskolan där jag ska jobba! Senare idag ska jag nog träna, men vi får se, för jag har ganska så ont i halsen =( hoppas det blir bättre senare, behöver verkligen träna! det är ju snart SM!!!
Det är sååå skönt!! idag är första sommarlovsdagen!!! ♥
Men nu måste jag rusa!


Idag kör jag på uppsatt hår för omväxlingens skull!

♣Linne från JC
♣Jeans från u-turn (cheap monday)


Kommentarer
Postat av: emmie

skulle inte vi göra ngt idag?????????? btw kofta från emmies garderob ! ^^



love ya

2009-06-15 @ 10:37:50
URL: http://emmiegsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0