Livet från den andra sidan

Filmen var ganska bra, Men den levde inte upp till mina förväntningar, inte alls faktiskt, jag trodde den skulle vara så man skrattade typ hela tiden, men man skrattade iaf lite, hehe... en sak jag gillade lite emd den här filmen var att det var en komedi, man skrattade lite, men samtidigt var det en ganska romantisk film, en kärleks-komedi helt enkelt! Men jag tycker verkligen att ni ska se den iaf!

Jordgubbarna vi åt var verkligen super goda, visst finns det inget bättre än att sitta och kolla på film, med en spinnande katt i knät,  när man hör regnet utanför, och det enda ljus som är i rummet kommer ifrån de 5 ljusen man har på bordet, och man äter jordgubbar med socker och grädde till, det är verkligen jätte mysigt!! =) det är iaf en sak  jag gillar med sommaren, att det kan vara fint väder, men regnet är också mysigt! Sommaren är verkligen bäst! ♥


Sötaste katten i universum ♥

Nu ska jag nog krypa upp i soffan med min vecko-revyn och läsa om blondinbella och dricka te♥

See ya later darlings!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0