Morning!

Hejsan alla bloggare!

Hann tyvätt inte blogga nått igår, men men, idag hinner ja iaf det! börjar vid 11 idag ,=) vi ska till grinda!!!!! en ö ute i skärgården, oc det regnar!!!! så jag drog på mig ett par legings med jeans över (XD) så det inte skulle bli kallt, och sen ett grått linne med svart spets + en vit kofta

Iaf idag ska jag träna och lite så, + köpa resten av presenten till klara! mohaha, liiiite sen, jag vet..... men bättre sne tän aldrig!

aja, nu ska jag gå &...... (??) vet inte rigtigt men vi kanske hörs senare!

Puss & Kram
Lippie-licious!

Kommentarer
Postat av: e

sv; okej,,,,gör sok du vill!!



jo, allt e bra, längtar tills imorrn!

2009-06-10 @ 16:12:31
URL: http://emyzzen.blogg.se/
Postat av: V A N E S S A

åh så patetisk...

du ska fan gå och be om förlåtelse till asiat.blogg.se för allt du sagt, eller är du inte tillräckligt mogen?

2009-06-11 @ 10:54:51
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0