Morning!

Godmorgon på er alla Pussungar!

Det är många som har påpekat att det inte går att klicka på länken jag la upp igår! men då vill jag bara säga att jag har INTE skrivit in fel eller nått, ni får helt enkelt kopiera den till där man skriver in adressen! så enkelt var det! haha.

Iaf, har just sprungit omkring & letat efter min nyckel ett tag, så jag han inte gå med Emmie & Deniz ='( Men nu har jag hittat den, så jag får skjuts av mamma!
Idag åker ju jag iväg till katrineholm! imorrn är det ju gravsättning för min käre mormor! och ikväll ska vi ut & fira mammas mosters 80-års dag! iaf nått roligt på resan!.... men min mamams moster har nog inget internet så jag tror inte jag kan blogga när jag är där! =( =( ='(, men jag kanske kan mobilblogga, annars bloggar jag ju imorrn när jag kommer hem! då ska jag oxå försöka övertala pappa att köpa en sån där dongel, så man kan blogga överallt! =) Hoppas han säger ja!! =) =) =)

Aja, nu ska jag strax åka!
men vi hörs väl imorrn elelr senare idag!
Dö inte nu!
Puss & Kram
Lippie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0