Myspys!

Har precis varit och handlat och hyrt en film, vi hyrde Livet från den andra sidan, hoppas att den är bra!
Sen köpte jag Veckorevyn där blondinbella var med, och lite nötter + jordgubbar också! MUMS! =) sen får vi ju inte glömma päron/melon saft, en ny smak, hoppa det är god!

Så nu håller mamma på att fixa iordning en paj vi ska äta medan vi kollar, senare ikväll kommer pappa hem också från att ha varit i danmark som speaker för kanot hela helgen, hoppas dom hade bättre väder! Så nu ska jag dra på mig ett par mjukisar & gå ner och "fixa iordning lite"!
Har tagit lite kort också so here comes some pics!


2 liter jordgubbar,lite nötter och paj blir dagens film-snacks! Yummie!


det är alltid kul att ta fina närbilder på saker....


... och vad är då bättre än en "fotorunda i regnet", bland det skönaste jag vet!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0