Now it's coming back!

Hejsan allesammans! ♥

Förra inlägget var inte så roligt, jag vet.... men på senaste tiden har jag inte varit så jätte entusiastisk till att blogga, men nu kommer entusiasmen tillbaka, vilket är bra!!
Just nu regnar det ute! riktigt dåligt väder! visst visst, regan KAN vara mysigt ibland, men nu har det ju varit dåligt väder & regn i snart 2 veckor!! NU FÅR DET BLI SOMMAR PÅ RIKTIGT!!!!!

Snart ska jag nog spela sims eller kanske kolla på twilight!! :) :) ♥

Nästa vecka börgar SM-lägret! då blir det mycket träning! är ju bara 2 vckor kvar till SM nu!!! nervous! nej men helt ärligt så har jag lite panik inför SM, med tanke på att vi kommer köra mot 95:orna, och dom är ju fan as bra, eller iaf Julia Seger, som alltid vinner!! Hehe....  Iaf, vecka 26 ska jag kanske jobba på kanotskolan som ska vara här i vaxholm! Om ni vill vara med på en SUPER DUPER rolig vecka, där du lär känna massor med folk, får bada, göra aktiviteter och jälvklart paddla lite också, så gå in på http://www2.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=316978 , ( om det inte går att klicka på länken, så kan du alltid kopiera den och klistra in den där man skriver in hemsidan!!! )

Nu har jag inte så mycket mer att skriva om! ska ut & snacka lite med mamma!

See ya babes!
Puss & Kram,
 Lippie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0