Nu är jag hemma!

Är hemma nu från 3 timmars arbete, det var inte speciellt jobbigt, utan mest kul, det är ju alltid kul att jobba med människor! Idag blev det spaghetti och köttbullar, alltså inte så jobbigt.... men det är ju mamam som gör maten, jag skär ju bara upp , gränsaker ställer fram glas, tallrikar + bestick och lägger upp maten till barnen.
Nu ska jag och mamma åka ner till bokhandeln och köpa ett block och lite pennor, det är sjukt, men på senaste tiden har jag bara känt för att göra något,alltså inte typ göra vad som helst, utan göra nått som ger nått, det är svart att förklara, men nu ska jag iaf försöka börja skriva lite =) hehe, får se hur det går, men men....


Mattanten Friday är på hugget!

See ya later darlings!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

joo!

mayamelissa.blogg.se

Du skrev: Svar: jag vet, men tack <3 njaa, stackare! jag har iaf blivit frisk nu! =)



Jag fattar verkligen inte varför folk dömer? jag menar det är ju snyggt med silicon! jag vill faan oxå ha det!

KRAMIS!

Det var din kommentar på hennes inlägg om silicon bröst (som hon ville ha)

ps. dömmer stavas med två m.

(Det står din bloggadress och i signaturen är det bara ett F precis som du alltid skriver!

2009-06-15 @ 15:47:52
Postat av: Michelle

Förra kommntaren var då av mig!

2009-06-15 @ 15:48:54
URL: http://piixiie.se
Postat av: Frida Carolin

Du måste vara världens GLADASTE och BÄSTA mattant!

2009-06-15 @ 17:06:14
URL: http://fridacarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0