Oops!

Hej allihopa, och förlåt för dålig update igår!

Var med Emmie och Deniz ett tag vi gick till ica för att köpa godis, (Eller Deniz och Emmie köpte godis, inte jag) för Deniz får ju äta godis på kryssningen hon ska på idag! Jag längtar till midsommar, då får ju jag oxå äta godis! =)
Iaf, sen åkte jag & mamma med Amalia (mammas kompis) och hennes barn Emma(min kompis XD) in till täby, Emma köpte en jätte fin t-shirt, & mamma köpte en jätte fin tröja, men jag hittade tyvärr inget =( =( =(

Såg ni i ett inlägg lite längre ner, där jag råkade skriva Lisa istället för Liza =P haha, som svar på era kommentarer Liza och Deniz, så VET jag faktiskt att Liza stavas med z, men jag råkade klicka fel, s & z är så nära varandra på tangentbordet, PINSAMT! hehe....

Idag ska jag bara vara inne & mysa, har ont i halsen så jag kan tyvärr inte göra nått med någon =( =( =( men det blir väl att hyra nån/ några film/filmer.

Just det, igår kollade jag på Twilight IGEN, hehe... men egentligen hade jag ingen lust att kolla på den, men Emma ville det så vi gjorde det.

hade väl egentligen inte så mycket mer att säga, ni får ha d så bra, så hörs vi senare!

Puss & Kram, och Just det! Jag lovar att jag ska bli bättre på att lägga upp bilder!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0