Rubrik

Hejsan alla sötisar!

Bloggade inge mer igår tyvärr, hoppas att ni klarade er!
Juste jag vill bara börja med att säga tack för alla kommentarer, elle egentligen inte... det är ju självklart ni vill kommentera min blogg! Den e ju bara FÖÖÖR bra! <3

Har nyss kommit tllbax från "träningen" kundein inte köra hårt eftersom jag är lite halft sjuk fortfarande!
Idag ska jag på student mottagning igen! Vid tre tiden tror jag! & SJÄLVKLART lägger jag upp en bild på min outfit, ur ska ni annars klara er??

Aja, nu ska jag gå & duscha! Vi hörs när jag är färdgi, då tror jag det blir en v-inlägg!!

I know you will miss me, men vi hörs senare!
Puss & Kram♥
Lippie<3


Kommentarer
Postat av: e

sv, vi kanske ska åkta till Grönnan, eller så åker jag med min familj till Strömingsholmen,,,ja venne,,,det e strömingsholmensdag på lördag, o om det är fint väder, så åker vi dit, annars så KANSKE vi går på Grönnan??



Jag har fortfarande ont i halsen, men jag ska palla mig upp ¨på gräsklipparen o köra en sväng på HELA tomten!!=)=)=)

hoppas att du får kul!



kram

2009-06-06 @ 14:17:10
URL: http://emyzzen.blogg.se/
Postat av: Josse

sv: Ja, det är klart =)

2009-06-06 @ 14:28:08
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0