Snart ska jag träna

Vaknade vid åtta, så jag är gaaaanska trött just nu *gäääsp*
Vid kvart i 10 ska jag träna =) men jag har redan ätit frukost och så, så då passade jag på att blogga!

fick nyss en fråga av Emmie om jag ville hänga med till Gotland en vecka från söndag, och det ville jag ju såklart jätte gärna, men tror ni inte att paddlingen kom ivägen igen ?? jo det var precis vad den gjorde, för nästa söndag ska jag åka upp till SM, och även om jag skulle kunna komma hem och åka direkt så skulle jag inte ha hunnit träna NÅGONTING, coh då skulle jag lika gärna kunna strunta i SM, och det går ju inte.
Efter paddlingen ska jag vara mattant igen =P hehe.... kul? njaa, men jag får iaf pengar för det, och pengar är alltid bra att ha! efter det ska jag som sagt möta upp Klara, vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men det blir väl nått kul!
nu måste jag byta om så jag inte kommer försent!
Vi hörs senare darlings!♥


Den läskiga med sööööta kaninen!



Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

söt kanin :D

2009-06-17 @ 08:31:57
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0