Stressigt!

Förlåt för dålig update idag igen, så typiskt mig, jag tror att jag ska hinna gå upp vid halv 11, då jag ska vara nere vid kanotskolan vilket betyder att jag har försåvit mig, och hinna klä på mig, sminka mig OCH blogga! men självklart hinner jag inte allt det, så det blir att inte blogga =(, men då får jag skylla mig själv när jag får blogg abstinens vid 12 halv 1 nån gång, hehe....
Idag blev det kyckling och ris, alla tyckte det var super gott! och eftersom det var sissta dagen idag slutade dom vid 2 med marängswiss!
som tack för hjälpen fick jag en dumle klubba av Eve, men pengarna borde snart komma av mamma!
Just nu regnar det (förvånad man blir va?) så jag hade tänkt att sätta mig i soffan där nere, kolla på nån film och äta lite glass! och bar hoppas på att mitt halsont har dämpat sig lite till klockan 6!
Men först ska jag in till kaninerna och fixa lite därinne!


Hade tänkt lägga upp lite bilder, men det funkar tydligen inte, är sååå störd på blogg.se just nu! inget funkar!!!

See ya darlings!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0