The queen is sick!

Hejsan allesammans!

Jag vet jag vet, kort inlägg som sissta inlägg igår! Och förlåt alla ni som DOG av längtan efter mig! MEn nu är jag tillbax igen! Är tyvärr sjuk idag med! Men somsagt, det blir BARAA bättre för er mina små wannabes! <3

Mår jävligt illa just nu, så detta blir inte heller ett jätte långt inlägg! ska spela sims 3 nu! har hört att det lindrar illamående!
Lova att inte gråta fööör mycket under tiden jag är borta!

I know you will miss me, men vi hörs om ett tag!
Puss & Kram♥
Lippie


Kommentarer
Postat av: Maya

Tack så mycket! :) Nja, jag är sjuk. Själv då?

2009-06-05 @ 10:51:09
URL: http://mayamelissa.blogg.se/
Postat av: e

visst e Twilght såå bra satt man dör??????jag bara längtar efter New Moon dd??



jag e också sjuk. =(=(=(

2009-06-05 @ 11:18:53
URL: http://emyzzen.blogg.se/
Postat av: EGO?!

Ääääh.. inga läser ju typ din blogg. Jag råkade trycka på din blogg och såg ditt uppblåsta ego, fyfan!

Tror du att någon är wannabee utav dig? ALDRIG!Ursäkta... men du ser INTE bra ut!

2009-06-05 @ 23:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0