Underbar dag!

Underbar dag idag alltså!
vid 7 gick jag upp och vid 8 stack vi ut och paddlade, dock var det världens komplicerade pass och jag hängde inte riktigt med på vad vi skulle köra, jag hade heller ingen klocka, var as trött efter endast 6 timmars sömn + att jag körde med alla äldre vilket betyder att jag ligger sisst och fick ALLA vågor från alla kanoter! I vanliga fall brukar jag iaf häng med Frida H, men inte idag, aja, alla har vi våra dåliga dagar!
Sen var det iaf kanotskola där det var 34 kids! jätte många och super kul! Det var en kille som låg åt fel håll och ville välta så att båten kunde köra in honom, men jag fick tillslut honom att köra jätte bra så att han hamnade i mitten av gruppen igen!
Vid 6 tiden var det träning igen, detta pass var sjukt roligt!!!!! körde K2 med Moa och det gick jätte bra! =)

Men nu är jag trött efter dagens, men tur iaf att vi hadae super fint väder! dock han jag inte mobilblogga, men kanske imorrn! Annars hörs vi imorrn kväll igen!!

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

sv; nja, mest slappat och tagit det lugnt ;) du?

2009-06-22 @ 23:48:30
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Erica,

kul att paddla :D

2009-06-26 @ 11:42:03
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0