Upp tidigt imorrn!

Hej allesammans =)

Har varit innte hos kaninerna ett tag nu, den ena e HELT TOKIG! haha, den e fett rolig! gick aldrig in till katterna, det får jag göra imorrn.
Nu har jag precis ätit massor med smultron, jag gick typ och plockade i 5 minuter och hade då en hel stor kopp full med smultron, sen åt jag dom med grädde och massa socker, hehe, socker konny som Erik brukar kalla mig, im the living sugar!!
Imorrn måste jag tyvärr gå upp vid ahvl 7 7 tiden nån gång för kvart i 8 är det träning!! sen är jag hjälp-ledare på kanotskolan! sen klockan 6 är det träning igen, mycket träning nu asså!
Därför kommer jag inte hinna blogga så mycket hemmifrån, men jag ska flrslka mobilblogga lite under dagen om jag hinner!
Nu ska jag gå och göra mig iordning, och får vi se vad det blir!



En mycket fin bild tycker jag!

nu ska jag försöka gå in på blondinbellas blogg igen, det är nått fel på den just nu... =(

See ya dalrings♥

Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

sv; vad söt du är ;D ja, han är verkligen världens sötaste! Allt är bara bra, själv?

2009-06-21 @ 22:11:49
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

härlig bild :)

2009-06-21 @ 23:32:00
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Fin bild!

Idag har jag jobbat & handlat lite. Du då?



Puss!

2009-06-22 @ 17:21:29
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0