La candy

Har varit ganska lat idag, vaknade vid halv 10 och låg & läste till typ halv 11 eller nått, det är SÅ skönt att ligga och läsa och höra regnet smattra mot rutan, sen kom katten och puttade bort boken, för när hon är här, kan man inte läsa, all attention on the cat! haha. Jag har iaf städat mitt rum, och jag kan bara säga EN sak, det BEHÖVDES verkligen! hehe....
aja, här kommer iaf efterlängtade bilder!


en liten del av mitt nystädade rum!


alla underbara kompisar! (alla var inte med på bilden)

Man får ju inte glömma dagens outfit
Jeans från JC
♣ Linne från H&M
♣ kort kofta från JC tror jag
(mitt ansikte ble inge bra så det fick bli en stopskylt XD)

Nu ska jag nog ta & beställa hem Lauren Conrads bok "La candy" från internet, om ni vill ha den, kan vi ju alltid beställa den här , det kan vara bra att veta att boken är på engelska också!

Snart ska jag åka upp och hyra en film! Sen blir det mys i soffan med en filt och en kopp te! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0