Vänner är verkligen viktigt!

Jag vill bara börja med att säga, FÖRLÅT för dolig update! =(
Igår tränade jag, 2 pass... det var jätte roligt!, idag tränade jag ett pass, jag körde K2 med min kusse, K2 betyder att man sitter 2 stycken i samma kanot!, vi körde 10 ggr 500 m, vilket betyder att vi körde 500 m 10 ggr med lite vila mellan, det var sjukt kul! sen vid 4 drog vi iväg till tävling i Tullinge!, det var oxå jätte roligt, och det gick bra! jag vann lopper på 200m och kom 2:a i lopper på 1000m =) så det gick bra! =)

Det har varit jätte roligt att ha SM-läger denna vecka ( den del av veckan som har varit ) och det har varit jätte roligt att vara med alla kompisar som är där!
Imorrn är det vila på förmiddagen, och på eftermiddagen är det träning, det ska bli SJUKT sönt att få sova ut för en gångs skull, jag ska sova LÄNGE! <3, synd bara att jag börjar få känningar i halsen =( får verkligen INTE  bli det MINSTA sjuk just nu!!!! grrr
just det! glöm inte att gå in på www.vaxholmkanot.se !!!och anmäl er till kanotskola om ni vill gå där! och det VET jag att ni vill, det är så sjukt kul!

Iaf, nu ska jag sova, är jätte trött efter dagens händelser, tänkte bara avsluta med en liten sak


Jag har, som så mänga andra länge tagit vännerna och att ha vänner förgivet, men nu har jag äntligen kommit på att ingen vänskap ÄR förgivet, och det har jag lärt mig nu. Jag vill bara att ni ska veta att jag älskar er, nu och för alltid <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0